خدمات دستگاه های UNIFLEX

مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش ماشین آلات یونیفلکس – UNIFLEX

سایت اختصاصی برای تعمیرات و خدمات پس از فروش

شرکت راستین کار تنها شرکتی است که خدمات پشتیبانی ماشین آلات مونتاژ شیلگ یونیفلکس (UNIFLEX) از قبیل ماشین آلات پوستکن، پرس، برش و پرس شیلنگ تولیدی را با داشتن یک سایت مختص تعمیرات، کالیبره سازی و دیگر خدمات برای این دستگاه ها ارائه می دهد.
نیروهای متخصص ما برنامه های آموزش حرفه ای برای تعمیرات و نگهداری این ماشین آلات را دیده و ما با تکیه بر این تجربه و مهارت، می توانیم بهترین خدمات برای تعمیرات و نگهداری دستگاه های یونیفلکس (UNIFLEX) را به شما ارائه دهیم.

دارای گواهینامه تعمیرات نگهداری از شرکت Uniflex

برای اینکه خدمات کالیبره سازی ماشین آلات شما توسط متخصصین دارای گواهینامه از مهندسین خود شرکت UNIFLEX انجام شود، تنها کافیست با ما تماس گرفته یا ایمیل بزنید تا جلسه برگزاری ملاقات با مهندسین را با شما تنظیم کنیم.

دارای بهترین و حرفه ای ترین مهندسین این صنعت

مهندسین ما در راستین کار دارای بهترین دانش و حرفه ای ترین تجربه بوده و سعی در ارائه بهترین خدمات به مشتریان در هر لحظه برای ماشین آلات خریداری شده را دارند. این مهندسین در زمینه کالیبره سازی و تعمیرات نگهداری ماشین آلات یونیفلکس (UNIFLEX) دارای مهارت ویژه بوده و آموزش های مخصوص این دستگاه ها را کامل دیده اند. ما در هنگام ارائه خدمت یک برنامه کامل از فعالیت هایی که قرار است انجام شوند را به مشتریان ارائه می دهیم.

درخواست خود را برای ما ارسال کنید

نام شما :
ایمیل شما :
موضوع :
پیغام شما :

اطلاعات تماس

ایران، تهران، خیابان امیرکبیر، ناظم الطبا جنوبی، منصور الحکما – کدپستی: ۱۱۱۶۶۶۶۶۷۵

 

شماره تماس: +۹۸ (۲۱) ۳۳۹۹-۱۸۵۲

+۹۸ (۲۱) ۳۳۹۷-۶۵۳۰

+۹۸ (۲۱) ۳۳۹۷-۶۵۳۱

شماره فکس: ۳۳۹۹۱۸۵۳ – ۰۲۱

پاسخ دهی در تلگرام: ۰۹۱۹۸۱۶۱۶۹۲

آیدی پاسخ دهی در تلگرام: t.me/rastinkar97

کانال تلگرام راستین کار: t.me/rastinkar

ایمیل: [email protected]