شیلنگ های فلزی بافته شده

طیف محصولات

طیف کامل شیلنگ های فلزی بافته شده و موج دار ما شامل مجموعه کاملی از محصولات همه کاره ای است که می تواند برای مواد شیمیایی، گازها و مواد غذایی استفاده شوند. علاوه بر این، محصولات ما عملکرد بسیار خوبی در دمای شدید دارند و ویژگی هایی مانند نچسب بودن، ضد پیچ خوردگی و استفاده مادام العمر را ارائه می دهد.

تیم باتجربه مهندسین ما مشتریان را از بالاترین سطح استانداردهای پشتیبانی در هر مرحله ای از پروژه بهره مند می سازند. ما با مشتریان در ارتباط هستیم تا کالای سفارشی که دقیقا مطابق با درخواست مورد نیاز آنها باشد را ارائه دهیم . در صورت درخواست مشتری، شرکت ما می تواند محصولاتی را در طیف Monel® ، Inconel®۶۲۵ و Hastelloy®C276 ارائه دهد. برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولات و راه حل های سفارشی با ما تماس بگیرید.

محصولات

شیلنگ فلزی موج دار/ بافته شده

شیلنگ فلزی بافته شده ®HYDROFLEX برای طیف گسترده ای از کاربردهایی مناسب هستند که شیلنگ های لاستیکی در آنها عملکردی ندارند. دوام و همه کاره بودن شیلنگ های فلزی انعطاف پذیر در کاربردهایی با سیالات به شدت خورنده و دماهای شدید اثبات شده است.

متداول ترین متریال موجود استیل ضد زنگ SS316L است. این ماده ایده آل ترین نوع در کاربردهای ساحلی و دریایی با ارائه عملکردی بهتردربرابرخوردگی به دلیل افزودن مولیبدن(molybdenum)  در فولاد است. ۴۰۰Monel® حتی مقاومت بهتری در برابر خوردگی در کاربردهای آب دریا و انتقال کلر فراهم می کند. برای برنامه هایی که دمای مداوم بیش از ۵۵۰ درجه سانتیگراد است، Inconel®۶۲۵ و Hastelloy®C276 به ویژه مناسب هستند.

شیلنگ های ما مطابق با استاندارد ایزو  ۱۰۳۸۰ تولید می شوند و قادر به مقاومت در برابر دما در محدوده بین -۲۵۰ درجه سانتیگراد تا ۵۵۰ درجه سانتیگراد هستند، بدون اینکه هیچ تاثیری بر عملکرد فشار داشته باشند.

طراحی موج دار شیلنگ های فلزی ®HYDROFLEX، ویژگی های ضد فروپاشی پیشرفته ای را ایجاد می کند که آنها را برای کاربردهای زیر آب و تحت فشارخلا ایده آل می کند. بسته به نوع و اندازه، فشار کاری می تواند از خلا تا ۸۰۰ بار باشد.

اتصالات آکاردئونی / مفاصل انبساطی فولاد ضد زنگ

مفاصل انبساطی فولاد ضد زنگ ®HYDROFLEX برای طیف وسیعی از کاربردها استفاده می شود. اتصالات آکاردئونی فلزی در مقایسه با اتصالات جایگزین آکاردئونی پلاستیکی نسبتاً سبک هستند. ساختار آنها بدون بافته شدن می تواند در برابر فشار و دما ی بالا مقاومت کند. همچنین در جذب ارتعاشات و حرکت های محوری، جانبی و زاویه ای موفق عمل میکنند.

اتصالات آکاردئونی فولادی ضد زنگ می توانند تغییرات دمایی را از دمای بسیار پایین تا ۶۰۰ درجه سانتیگراد تحمل کنند. فولاد ضد زنگ دارای مقاومت شیمیایی و فیزیکی استثنایی است.

اتصالات آکاردئونی و مفاصل انبساطی فلزی ®HYDROFLEX به طور کلی در اندازه های ۱.۱/۲” (۴۰ میلی متر) تا ۲۰” (۵۰۰ میلی متر) موجود می باشند.

اتصالات آکاردئونی استیل ضد زنگ ®HYDROFLEX می توانند برای کاربردهای استاتیک و انعطاف پذیر بکار برده شوند. همچنین آنها مناسب نصب در مکان هایی با خمش و ارتعاشات مداوم هستند.

گازهای اگزوز

در سیستم هایی همراه با خروج گازها مانند کاربردهای موردنیاز در کشتی ها که به دمای بالاتر، حداقل لرزش و فشار کم نیازدارند، اتصالات فلزی ®HYDROFLEX دو گزینه را ارائه می دهد – اتصالات جوشی یا اتصالات فلنجی.

HVAC

طیف گسترده ای از اتصالات آکاردئونی و انبساطی در صنایع HVAC گرمایش، تهویه و تهویه مطبوع مورد استفاده قرار میگیرند. ما تعدادی از متداول ترین انواع این اتصالات را برای تحویل در همان روز در انبار موجود داریم . بعضی از متداول ترین انواع عبارت ند ازاتصالات جوشی، مادگی، فلنجی، شیاردار و پرسی.

اتصالات پمپ فولاد ضد زنگ

اتصالات پمپ فولاد ضد زنگ معمولاً در سیستم های لوله روغن حرارتی برای جذب ارتعاشات استفاده می شود. ما آنها را به صورت جوشی و فلنج ثابت ارائه می دهیم.

صنایع

صنایعی که ما محصولات خود را به آن عرضه می کنیم شامل صنایع دریایی، برودتی، پتروشیمی، کرایوژنیک، صنعتی و تولید برق است.

پتروشیمی

برای کار در شرایطی که به مقاومت شیمیایی بالا نیاز است طراحی شده اند. شیلنگ های فلزی ما به خوبی برای پاسخ به این نیاز آزمایش شده اند. تجربه کاری ما در صنعت پتروشیمی و شیلنگ های فلزی انعطاف پذیر با عملکرد بالا، این اطمینان را حاصل خواهند کرد که ما تامین کننده منتخب هستیم.

دریایی

کاربرد محصولات در بخش دریایی متفاوت است. صنایع دریایی اغلب با شرایط متفاوت و سختی همراه هستند. محصولات ما می توانند در کاربردهایی با دمای بالا مقاومت کنند. همچنین آنها برای استفاده در محیط های خورنده بسیار مناسب هستند و ویژگی قدرتمند ضد فروپاشی را ارائه میدهند.

برودتی

در هر دو بخش داخلی و صنعتی، ما یک راه حل مقرون به صرفه و قابل اطمینان ارائه می دهیم. محصولات ما می توانند در شرایط دمایی بسیار پایین مقاومت کنند و عملکرد فوق العاده ای داشته باشند.

کرایوژنیک

محصولات ما برای مقاومت درشرایط صنایع کرایوژنیک طراحی شده اند. شیلنگ های فلزی ما برای انتقال نیتروژن مایع، هلیم مایع، هیدروژن مایع و سایر مایعات کرایوژنیک ایده آل هستند.

تولید برق

شیلنگ های فولاد ضد زنگ ما تنها برای انتقال مایعات طراحی نشده اند بلکه با دوام و انعطاف پذیری بالایی که دارند میتوانند در شرایط سخت صنایع تولید برق نیز مقاومت کنند.

صنعتی

هر کاربرد موردنیاز در صنعت به محصولات قوی و با دوام نیازدارد. با شیلنگ های انعطاف پذیر ما با توانایی عمرخستکی بیش از ۳۵,۰۰۰، و شیلنگ استیل ضد زنگ ما نیازهای کاربردهای صنعتی در سطحی بسیار بالاتر پاسخ داده میشود.

راستین کار
هیدرولیک. پنوماتیک

 

پاسخ دهی در تلگرام: ۰۹۱۹۸۱۶۱۶۹۲

آیدی پاسخ دهی در تلگرام: t.me/rastinkar97

کانال تلگرام راستین کار: t.me/rastinkar

——————————————

 ایمیل: [email protected]

کاتالوگ شیلنگ های فلزی

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شیلنگ های فلزی، جدیدترین کاتالوگ ما را مشاهده کنید. از بهترین عملکرد مبتنی بر سیستم مطابق  با استراتژی های مدرن مهندسی و قیمت های رقابتی بهره مند شوید.